Zaproszenie do składania ofert na indywidulną naukę języka polskiego w wymiarze 1560 godzin dla minimum 40 uczestników wraz z zakupem i przekazaniem uczestnikom projektu 32 kompletów materiałów dydaktycznych.
Unieważnienie postępowania skan z podpisem.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf
SWZ indywidualna nauka języka polskiego.pdf
załącznik nr 1_opis przedmiotu zamówienia.pdf
Załącznik nr 2_Formularz oferty.docx
Załącznik nr 5_ Wykaz osób realizaujących przedmiot zamówienia.docx
Załącznik nr 6_projektowe postanowienia umowy.pdf
Załącznik nr 7_Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx
Zaproszenie do składania ofert na przygotowywanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w lokalu wykonawcy
Protokół z wyboru oferty skan z podpisem.pdf
Informacje o złożonych ofertach skan z podpisem.pdf
Informacje o złożonych ofertach i wnioskach do prezesa USP skan z podpisem.pdf
Informacje o złożonych ofertach.docx
Informacje o złożonych ofertach skan z podpisem.pdf
Informacja o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia.pdf
Ogłoszenie przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych OPS.pdf
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf
Zaproszenie do składania ofert na przygotowywanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w lokalu wykonawcy
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Ogłoszenie przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych OPS.pdf
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf
Załącznik nr 4 projekt umowy.pdf
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków.pdf.pdf
Zaproszenie do składania ofert na sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informujemy że w związku z wpłynięciem pytań do przetargu na sprzątanie powierzchni ulega zmianie termin składania ofert na dzień 26.11.2021r. godzina 11:00, termin otwarcia ofert 26.11.2021r. godzina 11:30.
Odpowiedzi do pytań jakie wpłynęły do przetargu dotyczącego sprzątania pomieszczeń OPS 1.pdf
Odpowiedzi do pytań jakie wpłynęły do przetargu dotyczącego sprzątania pomieszczeń OPS 2.pdf
Informacja o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.pdf
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf
Załącznik nr 7 projekt umowy.pdf
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie remontu pomieszczeń oraz wykonanie instalacji CWO, w budynku OPS Praga-Południe ul. Walecznych 59
Informujemy, że po dokonaniu rozeznania cen na przeprowadzenie remontu pomieszczeń oraz wykonanie instalacji CWO, w budynku OPS Praga-Południe ul. Walecznych 59 w Warszawie najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Mag-Bud ul. Osiedlowa 3, 26-910 Magnuszew.
Ogłoszenie skan z podpisem.pdf
Zaproszenie do składania ofert na sprzątanie pomieszczeń w budynkach OPS
Termin składania ofert do 10.12.2020 r. godz. 12.00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf
Załącznik nr 1 wykaz usług.pdf
Załącznik nr 5 formularz ofertowy.pdf
Zaproszenie do składania ofert na sprzątanie pomieszczeń w budynkach OPS
Unieważnienie postepowania.pdf
Załącznik nr 1 i 2 opis, zestawienie cen.docx
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i dostarczanie obiadów dla DDPS
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Zaproszenie do składania ofert na zakup talonów żywnościowych.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przedmiotu zamówienia.docx
Załącznik nr 1 przykładowy koszyk zakupów.docx
Załącznik nr 2 wzór umowy.docx
Zaproszenie do składania ofert na kompleksowe usługi pogrzebowe zlecane przez OPS.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przedmiotu zamówienia.docx
Załącznik nr 1 formularz-cennik.docx
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi Południe gorących posiłków dla podopiecznych OPS.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Załącznik nr 2 wykaz usług.docx
Załącznik nr 3 oswiadczenie.docx
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie remontu schodów piwnicznych oraz wejścia do budynku w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Informujemy, że po dokonaniu rozeznania cen na przeprowadzenie remontu schodów prowadzących do piwnicy oraz wejścia do budynku OPS ul Paca 42 w Warszawie najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Mag-Bud ul. Osiedlowa 3, 26-910 Magnuszew.
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych i pokoju biurowego w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Informujemy, że po dokonaniu rozeznania cen na przeprowadzenie remontu pomieszczeń piwnicznych oraz pokoju biurowego w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Mag-Bud ul. Osiedlowa 3, 26-910 Magnuszew.
Zaproszenie do składania oferty remontu pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga - Południe m. st. Warszawy przy ul. Paca 42.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, ul. Wiatraczna 11, 04-366 Warszawa, NIP 1130214533, REGON 002155793 jako Beneficjent projektu pn. „Grochowska Akademia Pracy i Rozwoju – GAPiR bis” zaprasza do złożenia oferty cenowej na prace remontowe, dostosowanie łazienki dla osób z niepełnosprawnościami oraz wymianę wewnętrznych drzwi z montażem wyposażenia (robocizna) oraz zakupem niezbędnych materiałów potrzebnych do przeprowadzenia prac w siedzibie Klubu Integracji Społecznej przy ul. Grochowskiej 259a, 03-844 Warszawa oraz adaptacja holu na punt konsultacyjny w siedzibie Działu Projektów Społecznych przy ul. Paca 42
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zaproszenie do składania oferty remontu pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga - Południe m. st. Warszawy przy ul. Walecznych 59.
Informujemy zainteresowanych, że z uwagi na stan epidemiczny na terenie Polski wybór oferty na remont pomieszczeń w budynku przy ul. Walecznych 59 w Warszawie zostanie ogłoszony najwcześniej 26 marca 2020 r.
Informacja z dnia 25.03.2020 r.
Informujemy, że po dokonaniu rozeznania cen na przeprowadzenie remontu pomieszczeń przy ul. Walecznych 59 w Warszawie najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Mag-Bud ul. Osiedlowa 3, 26-910 Magnuszew. Z uwagi na stan epidemii na terenie Polski rozpoczęcie robót będzie możliwe najwcześniej 14 kwietnia 2020 r.
Zaproszenie do składania ofert na zakup dostawę i montaż klimatyzatorów ściennych do pomieszczeń biurowych w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga - Południe m. st. Warszawy
Informacja z dnia 01.04.2020 r.
Informujemy, że po dokonaniu rozeznania cen na zakup i montaż klimatyzacji przy ul. Walecznych 59 w Warszawie najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Klimi Michał Buratowski ul. Klaudyńska 5 lok 7 05-080 Laski . Z uwagi na stan nadzwyczajny na terenie Polski rozpoczęcie robót będzie możliwy po ustaniu sytuacji epidemiologicznej.
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych i zaplecza kuchennego Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zaproszenie do składania ofert na zakup talonów żywnościowych.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przdmiotu zamówienia.docx
Zał nr 1 przykładowy koszyk zakupów.docx
Zaproszenie do składania ofert na sprzątanie pomieszczeń w budynkach OPS
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przdmiotu zamówienia.docx
Zaproszenie do składania ofert na przygotowywanie i dostarczenie dwudaniowych gorących obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej
Opis przedmiotu zamówienia.docx
Załącznik nr 1 formularz cenowy.docx
Załącznik nr 2 projekt umowy.docx
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi Południe gorących posiłków dla podopiecznych OPS
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Załącznik nr 3 wykaz usług.docx
Załącznik nr 4 oswiadczenie.docx
Zaproszenie do składania ofert na kompleksowe usługi pogrzebowe zlecane przez OPS
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Zapytanie ofertowe nr 6 Remontu pomieszczeń biurowych i zaplecza kuchennego Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zapytanie ofertowe nr 4 Remontu pomieszczeń biurowych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zaproszenie do składania oferty na remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Walecznych 59
Zapytanie ofertowe zostało unieważnione ze względu na zmianę zakresu prac.
Zaproszenie do składania oferty na remont pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Walecznych 59
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zaproszenie do składania ofert na remont pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Walecznych 59
Zapytanie ofertowe zostało unieważnione ze względu na brak ofert złożonych w podanym termie.
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi - Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zał. 3 - wykaz usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.pdf
Zał. 4 - oświadczenie dot. potencjału technicznego.pdf
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi - Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w dwóch rejonach.
Informacja o nieudzieleniu zamówienia.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Zał.4-ogłoszenie dot.potencjału technicznego.pdf
Zaproszenie do składania ofert na docieplenie i izolacje ścian fundamentowych, osuszanie ścian w budynku przy ul. Walecznych 59 .
OPS/DAG/2/2018
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
Zapytanie do zamawiającego.pdf
Informacje do celów statystycznych.pdf
Zał.2-Oświadczenie wykonawcy.pdf
Zał.3-Oświadczenie wykonawcy dot.przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf
Zał.5-Informacja o przynależności lub braku przynależności.pdf
Zał.6-Wykaz robót budowlanych.pdf
Zał.9-Opis przedmiotu zamówienia.pdf
Zał.11-Klauzula informacyjna.pdf
Zaproszenie do składania ofert na docieplenie i izolacje ścian fundamentowych, osuszanie ścian w budynku przy ul. Walecznych 59 .
OPS/DAG/1/2018
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
Informacja o treści złożonych ofert.pdf
Zapytania do zamawiającego z dnia 10.10.2018.pdf
Zał.2-oświadczenie wykonawcy.pdf
Zał.3-oświadczenie wykonawcy przesłanki.pdf
Zał.6-wykaz robót budowlanych.pdf
Zał.9-opis przedmiotu zamówienia.pdf
Zał.12-infomacja do celów statystycznych.pdf
Plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe na 2018 r.
Plan postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na 2018r.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi - Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Informacja o nieudzieleniu zamówienia w postępowaniu na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi - Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w dwóch rejonach.
Informacja o nieudzieleniu zamówienia.pdf
Zaproszenie do składania ofert na usługi przygotowywania i wydawania na terenie Pragi - Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w dwóch rejonach.
Formularz oferty,wykaz usług zgodny z przedmiotem zamówienia,umowa.pdf
Informacja o zawarciu umowy
Informacja o wyborze oferty - dotyczy postępowania OPS/01/17 świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym OPS w ich miejscu zamieszkania
Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług opiekuńczych OPS/01/17
Zaproszenie OPS - usługi opiekuńcze
Zał. Nr 1 do zaproszenia -koncepcja usług
Zał. Nr 2 do zaproszenia - formularz oferty
Zał. Nr 3 do zaproszenia - wykaz osób
Zał Nr 4 do zaproszenia -Oświadczenie Wykonawcy dot. osob
Zał Nr 5 do zaproszenia - Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w podstępowaniu
Zał. Nr 6 do zaproszenia - wykaz usług
Zał Nr 7 do zaproszenia-Oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania
Zał. 8 do zaproszenia -wzór umowy
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2017 r.
Plan postępowań o udzielenie zam.pub. w 2017r.
ogłoszenia o udzieleniu zamówienia OPS/04/16
strona 1 strona 2 strona 3 strona 4
ogłoszenie o zmianie w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia OPS/04/16
zmiana ogłoszenia o udzieleniu zamówienia OPS 04 16.
ogłoszenie dotyczące postępowania OPS/04/16
ogłoszenie dot postępowania OPS /04/16.
Informacja o wyborze oferty - dotyczy postępowania OPS/04/16
informacja o wyborze oferty dot postępowania OPS/04/16.
Informacja o zawarciu umowy z POMOST dot OPS 03 16
informacja o zawarciu umowy z POMOST dot OPS/03/16
Informacja o treści złożonych ofert w sprawie postępowania OPS/04/16
Informacja o treści złożonych ofert
Zawarcie umowy w sprawie postępowania OPS/02/16
Wyłonienie Wykonawcy kompleksowych usług pogrzebowych zleconych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy. Ogłoszenie o zamówieni - Usługi
Wyłonienie Wykonawcy kompleksowych usług pogrzebowych
Wyłonienie Wykonawcy kompleksowych usług pogrzebowych zleconych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy. Ogłoszenie o zamówieni - Usługi
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty
Wyłonienie realizatorów specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( grupa osób chorych psychicznie ) z terenu Dzielnicy Praga- Południe
Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie do składania ofert
Sprawozdanie z realizacji usług
Zaproszenie do składania ofert na wyłonienie barów chętnych do przygotowywania i wydawania na terenie Pragi Południe gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe
Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie do składania ofert
Wyłonienie realizatora usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe
Zamówienie publiczne
Informacja dla wykonawców biorących udział w postępowaniu na wyłonienie realizatora usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej, nr sprawy OPS/01/16
1. W załączniku nr 1 (koncepcja usług opiekuńczych) do SIWZ
a) ust. VII
- pkt 15. otrzymuje brzmienie:
„15. Przedkładać Zamawiającemu, w terminie do ósmego dnia następnego miesiąca:
- sprawozdania z wykonania usług (załącznik nr 1 do koncepcji) dołączając karty pracy opiekunów, w których podopieczni poświadczyli swoim podpisem faktycznie przepracowane godziny pracy opiekunów, za każdy miesiąc świadczenia usług. Karty pracy, powinny zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko podopiecznego;
- imię i nazwisko opiekuna;
- datę dyżuru;
- godziny realizacji usług (godzinę rozpoczęcia i zakończenia dyżuru);
- podpis podopiecznego (każdorazowo po zakończeniu dyżuru);
- uwagi (m.in. informacje dotyczące zmian w godzinach pracy opiekunów w stosunku do podanych w harmonogramie z podaniem ich przyczyn;
b. rachunki za poprzedni miesiąc, załącznik do rachunku powinien zawierać następujące informacje:
- wykaz imienny osób objętych usługami;
- liczbę godzin usług przyznanych w decyzji;
- liczbę faktycznie wykonanych usług (wyrażoną w godzinach);
- zestawienie odpłatności należnej od osób objętych usługami;
- zestawienie odpłatności pobranej od osób objętych usługami;
- uwagi (m.in. informacje na temat przerwania wykonywania usług z podaniem przyczyny i daty ostatniego dyżuru, podania powodów wykonania innego niż przewidziany w decyzji wymiaru usług).”
- pkt 17 zostaje skreślony, w związku z tym zmianie ulega numeracja następujących po nim pozycji z przesunięciem o jeden numer w górę.
b) ust. VIII pkt 3. otrzymuje brzmienie:
„3. Do zapłaty raz w miesiącu należności za usługi w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia złożenia przez Wykonawcę rachunku za poprzedni miesiąc. Płatność będzie regulowana przelewem z konta Zamawiającego.”
2. W załączniku nr 9 ( wzór umowy) do SIWZ
a) § 4 pkt 1) otrzymuje brzmienie:
„1) pobierać odpłatność od klientów wynikającą z faktycznej liczby przepracowanych godzin usług zgodnie z decyzjami Zamawiającego na dowodach kwitariusza przychodowego (KP), pobieranych u Zamawiającego, do 5 dnia następnego miesiąca i wpłacać je do 8 dnia tego miesiąca w kasie lub przelewem na konto Zamawiającego dołączając listę osób z podaniem wysokości wniesionej odpłatności.”
b) § 5 ust. 1. otrzymuje brzmienie: .
„ 1. Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu, w terminie do 8 dnia następnego miesiąca, sprawozdania z wykonania usług (Załącznik nr 3 do Umowy), dołączając karty pracy opiekunów, w których podopieczni poświadczyli swoim podpisem faktycznie przepracowane godziny pracy opiekunów, za każdy miesiąc świadczenia usług.”
c) § 8 :
- ust. 2 otrzymuje brzmienie;
„2. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonywania Umowy stanowi iloczyn liczby
przepracowanych faktycznie godzin i stawki godzinowej, wymienionej w ust. 1.”
- ust. 3 zostaje skreślony w związku z tym zmianie ulega numeracja następujących po nim pozycji z przesunięciem o jeden numer w górę.
- ust. 6 wg nowej numeracji otrzymuje brzmienie:
„6. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty raz w miesiącu wynagrodzenia za usługi
w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za poprzedni miesiąc, co powinno nastąpić w terminie do 8 dnia następnego miesiąca. Płatność będzie regulowana przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego – za dzień zapłaty uznaje się dzień jego obciążenia:
Bank Handlowy SA w Warszawie 17103015080000000550467003”
- ust. 13 wg nowej numeracji otrzymuje brzmienie:
„13.Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco informować Zamawiającego o braku możliwości pobrania od podopiecznego należności za wykonane usługi szczególnie w sytuacji umieszczenia w szpitalu, w placówce całodobowego pobytu, zgonu”
W załączeniu:
Załącznik Nr 1 do S.I.W.Z. OPS/01/16 - Koncepcja usług z naniesionymi zmianami
Załącznik nr 9 do S.I.W.Z. OPS/01/16 - Wzór umowy z naniesionymi zmianami
UWAGA
Informacja dla wykonawców biorących udział w postępowaniu na wyłonienie realizatora usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka, nr sprawy OPS/01/16
W załączniku nr 1 do S.I.W.Z.
ust. VI pkt 8b otrzymuje brzmienie (zgodnie z zapisem w S.I.W.Z.):
„organizować szkolenia uaktualniające oraz podnoszące wiedzę i umiejętności personelu. Szkolenia powinny odbywać się w wymiarze nie krótszym niż 4 godziny, w grupach nie większych niż 20 osób. Każdy opiekun 1 raz w czasie trwania umowy powinien odbyć szkolenie potwierdzone zaświadczeniem. Informacje o odbytych szkoleniach wraz z nazwiskami opiekunów na bieżąco powinny być przekazywane do Ośrodka,”
4. Załącznik nr 2 - Formularz oferty
5. Załącznik nr 3 - Oświadczenie
6. Załącznik nr 4 - Oświadczenie
7. Załącznik nr 5 - Wykaz usług
8. Załącznik nr 6 - Wykaz osób
9. Załącznik nr 7 - Informacja o grupie kapitałowej
10. Załącznik nr 8 - Oświadczenie
11. Załącznik nr 9 - Wzór umowy